| |||||||||||||||||||||
|
Har ni andra upplevt att familjen försöker delta i din hobby på olika sätt? Min sons senaste försök att dela sin fars hobby, bestod i en egen typ av dräktvård på pappas torris.. En eftermiddag höll jag på att klippa till lite bungie-cord till min nya boj, men fick hastigt avbryta för att hjälpa lille sonen på toa( i hans ålder har man inte råd att vänta!). När han var klar, slank han snabbt ut i förrådet igen, men kommer snart tillbaka: Den sitter fast, säger han..Jaha, tänker jag, då får jag väl kolla vad det kan vara för något. När jag kliver in i förrådet, håller jag på att tappa haka, brallor och förstånd! Snyggt fastkilad, sitter saxen i pappas Dive rite! Sonen är glad som en lax över att han kunde klippa. Pappa är inte lika glad och senare, hos service stället, ser sonen inte lika glad ut, där han slokörad får förklara vad som hänt.... Visst älskar jag min son, men ibland prövas man.... Dela gärna med dig av din historia och förgyll sommaren för en som repar sig från lunginflammation..
|
|||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |