Namn: Lösen:

Besviken eller förbannad

(Läst 1221 gånger)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Har sommarställe ute vid Beatelund och här finns en på dykarna reggad dykplats. Händer med gämna mellanrum om så inte så ofta att det letar sig ner några som vill dyka här. Nu i helgen var det ett par som kom hit och dök från den PRIVATA brygga som finns på området. Det är inga problem alls att dyka från den och om nån har problem med den saken kan man skicka ett mail till mig så ordnar jag det, MEN och åter MEN. Dom två idioter som var här senast kan dra åt h...te.. Hoppas engångsgrillen funkade bra som ni lämnade kvar och även paketet som korv legat i. Att det vart brännmärken efter grillen gör ju inget. Bryggan är ju inte er.
Ser jag detta igen hänger jag ovillkorligen ut er här på dykarna och på den andra siten. Vet vilka ni är och att ni hänger här en hel del. Finns ingen ursäkt för detta och hoppas att ni lär er nåt av detta inlägg. Klart som fan dykare inte blir omtyckta om det finns drägg som er.
Alla är hjärtligt välkomna hit och dyka ( även från bryggan) men visa lite respekt tack, var ni än dyker för den delen.
Kanske ska kolla om speciality vett och etikett instructor finns så ska jag hålla en kurs alldeles gratis..

Roland Tinggren 2010-06-28 17:03:49
48 postningar

Skrivet av:
Roland Tinggren mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Besviken eller förbannad Roland Tinggren 2010-06-28 17:03
svara Sv: Besviken eller förbannadLinda Haglund2010-06-28 17:30

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: