| |||
|
Hej! Jag undrar om någon har tips på om det finns en billig lösning på uv kontakt (några hundralappar)? Jag har en canisterlampa som jag börjar bli trött på att skruva upp canistern på för att ladda. Skulle istället vilja ha en kontakt på canisterkabeln för att kunna skifta mellan lampa och laddare. Behovet är en tvåpolig kontakt, gärna en chassimonterad för canistern och en "sladdmonterad" som är vattentäta med en extra sladdkontakt för laddaren som inte måste vara vattentät. Kan man komma undan med en IP68 klassad lösning tror ni eller är det helt dödsdömt? Den får gärna klara ner till 30m. Vad tror ni om ex: http://www.sublight.se/module/product/product_data.php?Ll0=35&Ll1=97&Ll2=338&Ls0=2&Ls1=2&Ls2=2 Kan det funka? Andra förslag är väldigt välkomna! (Jag förstår att jag egentligen skall köpa Subconn eller liknande för att få en jättebra lösning men lampan kostade under tusenlappen totalt så det känns inte rätt att köpa subconns för 1200:-/st.) Tack på förhand! Mvh, Patrik
|
|||
Visa alla svar«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |