| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
berätta mer??vad finns det för omständigheter som gör att det är okey....På utfärder så som denna av mårten. Jag känner mårten väl och har pratat med honom om detta massor av gånger.Och har aldrig fått den åsikten om honom.Men att det fanns omständigheter som helgar målet visste jag inte.Speciellt inte utav honom,skall bli intresant att höra vad..... mvh ulf`man Hade det varit jag som hade varit kapten så skulle vederbörande fått simma hem. 100 år regeln gäller ... Skall ringa mårten och höra vad som hänt...
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |