| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Vad jag menar med könslöst är när man inte tar ställning. Det blir en debatt typ: "Å ena sidan så kan man göra så men det kanske inte är så bra men egetligen så gör det ingenting och sen kanske det vara fel ändå men det är inte vårsak att avgjöra utan polisen får säga sitt om de vill vill säga och då kanske vi inte ska lyssna ändå.... etc." Om du tycker att mitt ställningstagande mot denna typ av olaglig bärgning, som försämrar dykningen för oss alla, är enkelspårigt så tar jag gärna det. mvh /Esbjörn
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |