| |||
|
Jag förstår mycket väl grejen med "check up dive", har gjort det själv varje gång när jag har haft mer än ett års uppehåll mellan dyken. Men killen i Colona hade ingen aning om hur mycket jag har dykt och när jag dök sist. Vi kom aldrig så långt som att prata om mina färdigheter eller kolla dykloggen. Han frågade bara om jag hade cert och sen började han älta detta med check up direkt! Det kändes INTE seriöst!!! Kvinnan på TDC gick igenom min loggbok och vi paratade om behovet av check up eller ej. Vi kom överens om att det inte behövs denna gång. Det kändes mera seriöst! Dessutom är jag van ifrån Thailand, där det verkar råda en tumregel på ett år mellan dyken, och det gick vi på här också. Det kanske är något som är vedertaget på PADI-center, inte vet jag. -------------- Tänkte du ta med dig tuber o rubb till Mantorp? Jag tar hellre med mina r-däck! ;-) Var tänkte du dyka då? Det är ju svinkallt i vattnet här hemma!
|
|||
Visa alla svar«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |