| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
På grundkursen(PADI´s, men jag antar att alla organisationer säger samma) får man lära sig att sprit och alkohol är "förbjudet". Dock har jag sett flertalet dykare,erfarna och mindre erfarna, dyka både bakfulla och "fulla"(kanske kommit direkt från festen!). Vissa verkar tycka det är macho att ha klarat av ett dyk bakfull.... Jag personligen skulle aldrig dricka(alkohol) dagen innan dykning eller dyka med någon som är bakfull. Vad tycker ni andra om detta? Kom fram nu alla "dykpoliser" och alla andra ;-)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |