| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
hej.. har fått en diagnos av en öronläkare att jag har sk swimmers ears (tror det är buckliga örongångar vid för mycket vatten i örongången) och sökte då i forumet om detta. fick upp en tråd som började bra (Vatten i öronen Kajsa Lindh 2003-02-11 08:57:00 18) med den intressanta frågeställnignen som även jag har: kan man, som min örondoktor(icke dykande) ordinerade, stoppa i fetvadd i öronen under dyken?? ganska viktig fråga då jag behöver hålla mina hörselgångar torra för att jag ska undvika få tillbaks väldigt besvärliga sympton (kliar nå grymt, svider mm)... vet att man inte ska fråga såna här medicinska frågor men med en förhoppning om att en person med erfarenhet av att använda fetvadd eller bättre upp en dykläkare/dykande läkare kan svara på om det är OK att dyka med fetvadd eller inte??? kan ju ringa örnhagen men tänkte att det kanske räcker med en fråga här i forumet till att börja med... ser fram emot svar i denna fråga... mvh /jonas |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |