| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hej, Om detta redan har varit uppe ber jag om ursäkt jag hittade ingen bra tråd om ämnet. Det finns många skolor och tankar om gasplanering vilket gör det lite intressant att ta upp det i en samlad tråd. Hur beräknar ni er gas för olika typer av RB dyk? Med eller utan OC partner, i par eller i team om tre? Dyk som håller sig inom NDL? Deco dyk? Vrak dyk? Grott dyk? Dyk med olika djup (var och hur planerar ni in värsta tidpunkten vid olika djup, hur gör ni med gasen i dessa situationer)? Vad använder ni för felavhjälpningstider, uppstigningshastigheter och tid för att byta eventuell gas. Tack på förhand Nico SNÄLLA håll denna diskunion till vad ämnet handlade om och inga på hopp om att någon är dum i huvudet bara för att dom skrev si eller så. (Jag vill inte ha massa puckade kommentarer så som vad sa din instruktör eller vad står det i din manual eller liknande jag vill höra era åsikter)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |