| |||||||||||||||||||||
|
Som utlovat i tidigare tråd har jag äntligen fått tummen ur och gjort klart min beskrivning av grottdykning i Frankrike. Artikeln är en kombination av bland annat reseberättelse, guide till området, tips & tricks för resa till/från/i området, grottkartor, GPS-koordinater och givetvis en skvätt filmer från trippen. För att underlätta för framtida intressenter har jag valt att lägga denna info i en separat tråd. Artikeln var ursprungligen tänkt att publiceras i Svenska Sportdykarförbundets medlemstidning, men den blev allt för omfattande och jag kom inte på något sätt att både kunna minska på informationen och ändå få med det jag ville dela med mig av. Förhoppningsvis gör den att någon som ännu inte vågat ta sig ner till Frankrike tar chansen. Vågar lova att du med enbart artikelns hjälp enkelt sätter ihop din egen resa till fantastiskt rimliga pengar. http://www.dykarna.nu/lasning/grottdykning-i-frankrike-66.html Trevlig läsning! /Jonas
|
|||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |