| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jag ger slutligen upp, alla dessa dyk där det stressas för att få kasta lite vatten, somliga blir pissnödiga av porlande vatten - Klart att det trycker på när man befinner sig omgiven av vatten i dryga timmen. Kommer ju att sluta med att man pajar dräkten när den skall slitas av för att hala fram dronken. Så nu blir det Pee-Valve! För det första så har jag förstått att den inte är så svårt att montera - Men är det något som jag skall tänka på? Tilja har ju en bra beskrivning i sitt fotoalbum. Sen nästa - Uridomer, vart köper man dem billigast? Apoteket? Kunde inte hitta på deras sida, men Halcyons egna för 40 pix - Nej, tack! "Conveen" har ju en modell men hittar ingen vettig återförsäljare i Sverige!? 25pix för att få pissa låter ju dyrt även det. Tacksam för förslag!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |