| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hallå alla! Kan någon förklara varför jag *alltid* får en sådan huvudvärk efter varje dyk? Såvitt jag minns i från alla mina dryga 60 dyk, börjar huvudvärken efter jag brutit ytan och kommit upp på land/båt mm. Försöker dricka mkt vatten efteråt, eftersom jag tenderar att urinera mkt efter dykning likaså . Är f.d. sjuksköt. men fattar fortfarande noll. Varför denna ...blixtrande huvudvärk? Nån som upplever liknande el har en god förklaring...? TIA!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |