| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Har länge suttit och tittat på forumet och har alltid tänkt på vad jag har för utrustning.. har ett par 2x15x200 och är inte den allra mest erfarna dykaren, har gått ganska snabbt fram men stormtrivs me tillvaron.. Kan inte sluta fundera på varför folk ska ha såna tankar om just mig, jag är väl en perfekt beskrivning på en techwannabe som kommer att dö innan sommaren och alla kommer att skratta att dom hade rätt.. kan bara säga att jag INTE kommer att förnöja ert liv genom att omkomma.. och ni som bara klagar på oss, hjälp oss med råd istället för att bara klaga vilket tycks vara d enda som går att göra..?! jag kommer fortsätta att dyka med dubbel15 för att jag trivs med det och jag har mycket luft om ngt skulle gå snett, tycker att paketet e superskönt och ger en behaglig balans.. har dykt me andra paket också.. men tyckt att d inte va 100 procent skönt.. kanske har jag testat för lite, men jag tycker iaf att jag nu är "nybörjare" med mer och mer erfarenhet... visst f-n kommer jag att dyka bättre än er som inte började med dubbel15 och det står jag helhjärtat bakom... tack och hej.. skriv gärna och ge KONSTRUKTIV kritik.. allt annat undanbedes.. ps. vill bara tacka mats edenfeldt och linda haglund som är guld och diamanter värda som verkligen ger råd, även om dom kanske e lite "oroliga" *ler* ds.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |