| |||
|
Det dök upp en fråga idag som Magnus Hammervald inte vågade ställa här i forumet, han var rädd för att verka dum. Då jag är rätt orädd av mig så ställer jag den i hans ställe ;-) Vi ska dyka Vagnis på lördag och jag vill gärna gå till botten på ca: 40 meter och har därför tänkt fylla min stage med ean 26%. Magnus har redan fyllt sin stage med ean 32% och kan således inte gå lika djupt. Om jag i stället fyller min stage med fulluft (21%) och vi kopplar ihop tankarna med en tattarslang, kommer halten ean ändras i tankarna (öka i lufttanken resp. sjunka i eantanken så att båda hamnar på ca: 26-27%) under föruttsättning att tankarna har samma tryck, utan att vi "bollar" med dem? Personligen tror jag inget händer men skulle uppskatta om någon vill kommentera och kanske upplysa mig/oss... Har jag valt helt galen avdelning för inlägget är admin välkommen flytta det :-) Tack på förhand Peter
|
|||
Visa alla svar«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |