| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Har kolla runt på lite olika rb:s och tror att jag kommigt ganska långt i vad jag vill ha. Har dock fasnat lite nær det gæller skillnaden mellan Kiss och en Pelagian. Dom flæsta værkar ju dyka Kiss men jag kan inte hitta några førdelar med Kissen som gør att jag skulle vælja den framfør Pelagian.Rætta mig GÆRNA om jag har fel, det ær dærfør jag skriver :) MVH Johan
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |