| |||||||||||||||||||||||||||
|
Jag äger idag ett paket med halcyons 2,7 kg platta riggat med 2X10 232 flaskot, till det finns en thordan TVM Divelop lampa som väger ca 8kg, Jag dyker triliminatskal och har ett tjockt vinderundertäll som är på tok för stort. Jag behövde massor med bly för att ta mig ner med mitt förra paket och vill med mitt nya paket undvika detta. Den stora boven är förmodligen mitt allt för tjocka underställ som alltid är för varmt för mig. Understället hämmar även min rörlighet samt måste tryckas in under kedjan för att få plats. Jag funderar på att skaffa ett tunnt sommarställ och kompletera med tjocjkare lager utanpå detta då det är dags för lite kallare dyk, Jag funderar på att skaffa en V-vikt på 3 kg till paketet och hoppas att detta tilsammans med mitt tunnare ställ skall räcka för att sänka mig, Är det dummt att ha ett tunnt ställ som man kompleterar med extra kläder när det är kallt? Kommer canistern plattan+v-vikten lösa mitt avvägningsproblem? / Han som är less på det tjocka understället |
|||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |