Namn: Lösen:

Lång dykresa - första gången - hjälp

(Läst 473 gånger)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Jag hade tänk dra iväg ifrån sverige runt mars-april nästa år på en längre resa minst 6 månader iaf vill jag vara ute. o då hade jag tänk åka runt o dyka på olika platser i världen t.ex Australien (stora barriär revet), Indonesien ( verkar finnas mycket fina dykplatser i indonesien men Sulawesi ska jag besöka iaf), Thailand, egypten... o så hade jag tänk försöka stanna till längre tid på platser ja gillar för att försöka skaffa jobb så jag kan göra mer o stanna ute längre så jag kan få ut så mycket som möjligt av mitt resande, lära känna människor, landet. ( om jag nu pallar det en längre tid vill säga men det får tiden avgöra, måste iaf göra det)

jag har cert till AOW men ska jobba mer med dykningen här hemma i sverige innan jag drar så jag får mer erfarenhet , men jag började med dykningen i augusti så har inte haft så mycket tid att samla på mig mycket information om vart man ska åka, hur man ska åka, hur man hittar bra dykcentrar, boende, m.m,

Så jag vänder mig till er erfarna dykare som vart runt omkring på många underbara platser om hjälp, ni får gärna komma med tips om bra dykplatser, centrar ni rekommenderar som har bra priser, billiga boenden ( jag är verkligen inte kräsen), bra sätt att ta sig till olika öar, länder, dykplatser. Ja i prinsip allting som skulle kunna hjälpa mig lite på traven:)

Ni får gärna länka sidor också med användbar information!

Och jag hade tänk resa själv också o då kanske det kan bli knas ibland med dykkamrat o sånt där, det vet ja ju inte, men tänker bara att det löser sig när man väl är där:)

Jag kanske har glömt nått men då kommer det också upp snart.

MVH: Killen som har fastnat i det mycket underbara Dykträsket:)

Danilo Nodland 2011-10-17 21:08:04
46 postningar

Skrivet av:
Danilo Nodland mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Lång dykresa - första gången - hjälp Danilo Nodland 2011-10-17 21:08
svara Inne på samma spårPetter Larsson2011-10-18 16:56
svara Sv: Lång dykresa - första gången - hjälpJesper Larsson2011-10-19 21:31
svara Sv: Sv: Lång dykresa - första gången - hjälpDanilo Nodland2011-10-20 14:57
svara Sv: Sv: Sv: Lång dykresa - första gången - hjälpJesper Larsson2011-10-23 13:13

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: