| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hej alla. Jag har försökt att hitta en bra skola runt om i Malmö/Lund området med ett schysst pris men det är ju rena djungeln där ute och har märkt att både kvalitén och framför allt priser skiljer ngt fruktansvärt! I Stockholm kunde jag t ex hitta en Open Water utbildning för 2.500kr inkl. all utrustning (alltså även torrdräkt) medans i Skåne hittar jag INGET under ens 4.000kr. Är detta verkligen möjligt, att det kan vara så här stora skillnader mellan t ex Skåne å Stockholm eller är det bara jag som letar på helt fel ställen på nätet? Har ni ngt bra tips om billiga och bra Open Water kurser i Skåne (helst nära Malmö/Lund men inget jätte måste) får ni hemskt gärna höra av er så fort ni kan! Hälsningar Nenne
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |