| ||||||||||||||||||||||||||||||
|
Har precis införskaffat mig en Canon EOS D550, någon som har några infallsvinklar eller åsikter kring detta får gärna kommentera detta här. jag har som sagt en månad på mig att testa den och se om jag gillar den annars kan jag lämna tillbaks den, en sak ni ska ha i åtanke när ni läser detta är att jag även kommer att börja använda denna kamera som min UV-kamera framöver så det gör ju att det finns vissa saker att tänka på tex som att man inte som Sonys nya kameror kan zooma under filminspelning osv(inte för att jag zoomar direkt mycket under vatten pga att det lätt blir skakningar osv) och sen hur bra huset till denna kamera är. funderade på Nikon D7000 men då är det ju några tusenlappar till som ksa läggas på. är ganska ny inom fotogrenen inom dykning så all hjälp uppskattas. och allmänna kommentarer som tex den ger bra bilder eller jag har den kameran undanbedes starkt då de inte är speciellt konstruktiva.. Egna erfarenheter uppskattas och gärna svar från folk som själva vet/kan området är int sugen på några björntjänster när det gäller den här sortens pengar eller utrustning. Vill även tillägga att jag funderat på att lägga till en tusenlapp och köpa en D600 istället så ni får gärna kommentera kring det också. Tack på förhand //Linus
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |