| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sitter på denna söndagkväll och surfar runt lite samtidigt som några tankar slog mig. Nedanstående flickvänner är uppradade i kronologisk ordning dvs nr 1 var först osv och utspelar sig under ett par år. *Flickvän nr1 : fick ett dykcert i födelsedagspresent. Efter en vecka tog det slut (hon ville själv och jag tjötade inte). *Flickvän nr2 : fick ett provapådyk i födelsedagspresent. Efter två dagar tog det slut. * Flickvän nr3: sade till henne att jag kunde hjälpa till och sponsra ett dykcert. Hon hade själv varit på ett provapådyk och var skulle ta cert. Tog slut efter 1 månad. * Flickvän nr4: förklarade högtidligt att hon inte var intresserad av dykning. Godtog detta och sade inget mer. Tänkte senare att det skulle vara roligt att dyka med sin flickvän (sade dock inget till henne). Tog slut efter 3 veckor. Sammanfattning: nämn aldrig dykning för era respektive. Tänk inte ens tanken för då tar det slut. Lär av mig. Pengarna för cert till flickvän nr1 brann givetvis inne. Det blir många öl för ett dykcert. :) Förslag till patetisk kontaktannons: Dykartjej sökes. Vill du bli ihop med mig så betalar jag din fortsättningskurs. Ålder egalt. Nu skall jag gå och ta en folköl. Dyk lugnt.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |