| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Styrelseledamoten i P2, Håkan Wiking, bryter mot organisationens egen gyllene regel och P2-medlemmarna och dykkompisarna som var med vacklar i sin övertygelse. Man måste utgå ifrån att P2 nu rensar upp i de egna leden, eller hur? Läs erkännandet i denna tråd: http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?response=yes&id=160262&main_Id=160262&catId=0 PS till alla som dirmessat mig. Allt kraschade när jag loggade in nu och jag hann bara se att hela skärmen fylldes med meddelanden. Skicka gärna om. Speciellt om ni har upplysningar!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |