| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jag anser efter min erfarenhet som dykare att par lina är ett måste. jag ser allt för ofta hur gröna dykare ifrån padi eller andra org, som inte har par lina i sitt utbl. program. Jag själv är utbildad av cmas. denna utbl. org. är den mest kompletta utbildningen som finns. Jag anser med att teknisk dykning är helt otroligt farligt, så djupt och ingen par lina, Vad händer om ni tappar bort varandra där nere i djupet. OBS, inte djupare än 35 m Erik
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |