| |||||||||||||||
|
Jag har haft problem med min primärlampa senaste tiden. Efter ett tag när jag haft den påslagen så kan den helt plötsligt slockna. När jag då slår av strömbrytaren och slår på den igen så börjar lampan flimra för att åter lysa normalt en stund, innan den återigen släcks helt plötsligt. Senast jag var ute hade jag inte hunnit ladda den innan och den var därför inte maximalt laddad och då uppstod detta problem efter ca 30 min och då fungerade den sedan bara några sekunder upp till någon minut innan den slog av igen när jag upprepade att slå av/på strömbrytaren. Jag testade att lägga lampan på i badkaret nyligen och då brann den helt bekymmersfritt minst 3 timmar, vilket gör det hela än mer märkligt. Skulle ju kunna misstänka att bulben och/eller batteriet behöver bytas, men det verkar mer vara som någon slags glapp känns det som. Någon som varit med om liknande och vet vad det kan bero på? |
|||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |