| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Det är med tungt hjärta som jag tvingas meddela dykarna.nu att detta är en sorgedag. Norge har beslutat att döda 60 delfiner av diverse arter för att undersöka hur dom äter och hur dom påverkas av föroreningar. Detta trots att den typen av metod är urgammal och inte särskilt pålitlig. Jag vet inte vad ni tänker göra, men jag personligen tänker skicka ett skarpt protest brev till norges ambassad i stockholm. Kanske ändrar de sig om tillräckligt många brev dyker upp.. /Orcalover
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |