| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hej! Själv är jag väldigt okunnig när det kommer till scootrar, så jag hoppas på råd och "tänk på" från folk som kan mer i ämnet. Har funderat på att så småningom ev införskaffa en scooter, inte imorgon men det är alltid kul att kika på vad som finns på marknaden. Mina "behov" än så länge är väl inte alltför avancerade, öppetvatten som leksak samt att kunna ta sig längre distanser, den kan få följa med under dyk på större vrak för att hinna se mer också, så småningom på tech1 nivå. Alltså inget kravlande i grottor eller gruvor. Jag har kollat på den brandade Suex scootern Halcyon HDV R14 som prismässigt är intressant, ligger på ca 27000kr köpt i Sverige och verkar täcka mina behov? http://www.halcyon.net/hdv När jag tittar på specar på andra tillverkares scootrar så verkar man inte få så mkt mer prestanda (fart/brinntid) om man lägger till 20kg kr. Tittar man tex på storebror Halcyon HDV T16 så kostar den ca 18000kr mer, men i mina ögon så får man inte så värst mkt mer för de pengarna? Sen är det klart att bara T:et i beteckningen kanske är värd ett par lappar;-) vad vet jag. Så vad tror ni som kan scootrar om HDV R14? missar jag något? något speciellt jag bör tänka på? i så fall vad? Täcker den mina behov? Vänligen /Kristian
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |