| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jag sitter och slökollar på rebreathers på youtube, och jag slås av att alla har ett trim som jag själv hade 1992. Möjligvis med skillnaden att man på den tiden lät fenorna släpa i botten. Dessa försöker i alla fall hålla upp fötterna så de ser ut som ett V. Min fråga är helt enkelt: Är det så svårt att få ett ok trim med rb, eller är bara alla youtubeklipp av amatörer? Det skrivs ju i en del trådar om lungor som sitter på kassa ställen, gigantiska flaskor på Pellen som ska vara bra mot detta etc. Men ärligt talat, det kan väl inte vara så svårt för varenda tillverkare att fixa maskinen så man kan får ok trim? /J (som inte dyker rb själv)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visa alla svar
«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |