Namn: Lösen:

utbilda sig till anläggningsdykare

(Läst 835 gånger)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer

tjena, jag har planer att gå på skolan NYD.no i norge för att få första certet så man har rättigheter att utföra jobb under vatten, men nu är det som så att jag är utbildad elektriker, har dykt mkt och jobbat med dykning innan och är utbildad divemaster men de gör inte så stor inverkan på detta har jag frstått de som.
de jag undrar är om någon har gått, vet om eller har någon info om skolan i bergen? den som är på ett år, för jag pendlar mellan utbildningen i bergen och den på 4 månader som NYD har ..
samt, vad skulle jag behöva komplettera med för några utbildningar? har pratat med bygg o anläggnings.. ja nått sällskap om detta och dem säger att utb inom trä och betong är meriterande och något man behöver, medans dem som har gått utb säger att det inte behövs utan man lär sig om man får något jobb hos nått företag som lärling. kranutb tex, men jag tänker mkt på svetsning.

ja i alla fall, de jag vill ha svar på helt enkelt är. jag ska gå utb för anläggninsdykare och vill veta vad jag behöver komplettera med, alternativt om ja ska söka lärlingsjobb, i norge helst pratar jag om nu.
och lite info om skolan i bergen, för där ingår väldigt mkt cert samt utb.

hoppas man får svar denna gången

Daniel Jarl 2011-10-06 14:57:24
21 postningar

Skrivet av:
Daniel Jarl mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg utbilda sig till anläggningsdykare Daniel Jarl 2011-10-06 14:57
svara Sv: utbilda sig till anläggningsdykareMarcus Winberg2011-10-07 19:25
svara Sv: utbilda sig till anläggningsdykareMartin Ljungqvist2011-10-08 18:38
svara Sv: utbilda sig till anläggningsdykareMagnus Lindström2011-10-11 22:13
svara Sv: Sv: utbilda sig till anläggningsdykareDaniel Jarl2011-10-28 00:15
svara Sv: Sv: Sv: utbilda sig till anläggningsdykareAnders Vilhelmsson2011-10-28 19:50
svara Sv: Sv: Sv: utbilda sig till anläggningsdykareMagnus Lindström2011-10-29 17:39
svara Sv: Sv: Sv: Sv: utbilda sig till anläggningsdykareDaniel Jarl2011-10-31 22:01

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: