| |||
|
I dag så åkte jag och mina dykkamrater till husbygropen (Ekerö) och tog ett lätt dyk med ett max djup på 12m, till saken då min vän använder torrdräkt och han behärskar den si sådär bra, så när vi har varit på botten ett tag så försvinner han upp utan förvarning med bena uppåt ända till ytan, jag simmar upp till 5m stoppet och datorn visar 3min så jag tänker att jag måste stanna. Efter dyket så klagar han på att han har lite yrser och stickningar i fötterna, men han säger att det är bra med honom. Nu så där 5timmar senare så känner han att stickningarna kommer och går, talade med han i luren nyss och han låter klar, sammtidigt säger han att dessa symtomer får han när han flyger. Kan det vara så att han har fått en dykarsjuka? Vad beror det på att han oxo får samma symtom när han flyger? Bör han uppsöka läkar, fast sjukvårds upplysningen tycker han inte behöver det! Mvh Afram Haffo
|
|||
Visa alla svar«TILLBAKA Svara på detta inlägg Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: Svar: |