Namn: Lösen:

Annonsera på dykarna

Åter igen ett stort tack för hjälpen med bannern för vrakfotoseminariet 2012, och som vanligt toppar dykarna.nu listan i utvärderingen över hur besökarna fick information om tillställningen. Årets utvärdering visar att 30% av besökarna fick information via dykarna.nu (bland annat bannern), 13% via bekant, 11% via utskick till tidigare års besökare och 9% via P2 - Svenskt Vrakskydd - resten av kanalerna (webbsidor, klubbar, dykcenter, mm) där informationen spridits gav bara enstaka besökare.

/Pär Ahlgren, ordförande P2-Svenskt Vrakskydd

dykarna.nu grundades 1999, är skandinaviens största och äldsta dykcommunity på nätet och växer för varje vecka. Varje dag samlas tusentals dykare på sajten för att diskutera och dela med sig av erfarenheter, foton och berättelser. Styrkan med dykarna.nu är medlemmarna och deras stora intresse kring dykning. Detta gör att ni som företagare i dyk-, foto-, teknik eller resebranchen har möjlighet att marknadsföra er i en selekterad och spjutspetsorienterad målgrupp.

BESÖKSSTATISTIK

Under September 2013 hadde dykarna.nu i snitt 29 000 besök i veckan och 45 000 unika besökare.
Vi tillhandahåller statistik för er banner så att ni enkelt kan följa upp och utvärdera era annonskampanjer.

MÅLGRUPP

Våra medlemmar består idag av 24% kvinnor 76% män. Snittåldern är 37 år.

ANNONSTILLVERKNING?

Behöver du hjälp med att skapa dina annonser? Våra webbdesigners står till ditt förfogande. Kostnad: 495:- / timme. (En annons tillverkas vanligtvis på en timme)

INTRESSERAD?

Låter det intressant? Kontakta oss för aktuella priser