Johan Martinsson
Medlem nr #16412
47år från
Stockholms län
Befinner mig i: Sverige
Senast inloggad 2011-04-02 20:53
Maila
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Medlem nr #16412
47år från
Stockholms länBefinner mig i: Sverige
Senast inloggad 2011-04-02 20:53
Maila
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Dykutbildningar
PADI åwsiii =) (open water scuba instructor)åwsiii =) (open water scuba instructor)
cd rille lovik
skola waterhouse
världens bästa kurspolare
20080420
divemaster
waterhouse
Enriched Air Nitrox
1/12 2007
instruktör Peter Nyström (msdt)
waterhouse
rescue diver
waterhouse 2007-09-30
peter nyström
EFR
waterhouse 2007-09-27
peter nyström
advanced open water
waterhouse 2007-07-01
katarina
open water
the wing dive center 2007-01-28
david polley (msdt)
Loggboken
ANTAL LOGGADE DYK: 5827 timmar 39 min total bottentid
Privata loggar
Personligt
Utrustning
ben, armar... som dom flesta kan man nog säga...
Johan heter jag. Tog mitt ow i Thailand januari 2007. Det var ju skoj. Sen lyckades jag lura min brorsa att börja dyka, så nu plaskar vi runt lite när vi har tid. Är mest intresserad av vrakdykning, så har ni tips får ni gärna hojta till.
Gå gärna in och kika på mina vackra bilder. Jag får ofta beröm för hur jag lyckats fånga ljuset på det där magiska sättet. Hoppas på en medalj i uv-foto... =)
2011. Kanske ska uppdatera sig ibland. Det får bli med dessa rader. Hala loggar och foton man har=).
Gå gärna in och kika på mina vackra bilder. Jag får ofta beröm för hur jag lyckats fånga ljuset på det där magiska sättet. Hoppas på en medalj i uv-foto... =)
2011. Kanske ska uppdatera sig ibland. Det får bli med dessa rader. Hala loggar och foton man har=).

