Dyk nr: 7, Vagnhärad
DYKARE :
PARKAMRAT :
Andreas M
DATUM :
2006-10-01
MAXDJUP :
43 meter
DYKTID :
50 minuter
VISAD :
675 ggr
Vi, eller i alla fall jag, var lite rostiga efter för mycket cocktaildyk och för lite helium så vi bestämde oss för att ta en dag i vagnis och göra saker och ting som de ska göras. Det blev ett snällt litet mixdyk. Vi gick ner till botten, Andreas ledde dyket, vi simmade ett par varv i grytan innan vi tog en närmare titt på öppningen till gruvgången och gick upp igen.
Efter en halvtimmes någolunda snyggt deco var vi åter nöjda och glada tillbaka uppe på ytan. Vi blev mäkta avundsjuka på gänget från Godmanskolan som hade haft den goda smaket att ta med sig grill och korv. Och där stod vi med våra äggmackor.

