Dyk nr: 1080, Sannäsfjorden : Resö "huvud"
12:47/2x10x190bar
Micke, Tomas, Christoffer och jag strålade samman i Resö hamn. Tomas med ny SiTech-reg ! Första svängen ut bjöd på usel sikt efter gårdagens storm.... Vi kom tillbaka till Norra udden lite väl tidigt så vi vände söderut igen och fick mycket bättre sikt denna gång. Förmodligen för att Micke och Tomas inte hade varit där innan ;-). Vädret på land var makalöst : +2 grader och sol ! Christoffer ville kolla det nya "vraket" som sjönk för ett par dagar sedan. Personligen tyckte jag det räckte att kika från bryggan... Lampan gav sig tidigt. Satt i laddare, som inte satt i väggen, när jag kom ut till stugan dan innan. Det var 10 dar sedan jag var där sist så jag antog att den var laddad. Kanske var den inte det... Lånade en av C's backuper. Min backup låg kvar i backen.
Parkamraters loggar:
Christoffer Persson - Hamnsundet (södra), Resö

