Dyk nr: 13, Hölesjön (Isdyk)


DYKARE :
PARKAMRAT :
Daniel "Dojje" Forslund  
DATUM :
2004-02-08
MAXDJUP :
9 meter
DYKTID :
20 minuter

Första isdyket.
Jag hade en föreställning i huvet att det skulle vara mörkt, kallt och otrevligt, det var precis tvärt om!
Ljust, kanonsikt, varmt (utom om pekfingrarna) och väldigt trevligt.
När man jag kom till botten så tänkte jag inte ens på att jag var under is.
Vände mej uppochner och fylde luft i torrdräkten och stod på undersidan av isen, ganska lustig upplevelse! =)
Tomas Kaltenbrunner, Pelle Eriksson, Daniel Forslund, Christer Edvinsson och en kille till var med.