Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: 232 vs 300bar. Stål vs aluminium.
(Läst 466 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag bara väntade pa att du skulle säga detta.
Glöm inte att jag har gjort PADI's kurs och tagit igenom mig kursen med 3 fel i slutprovet. Jag har även gjort alla deltest.
Vad gör ett cert? Det tillater dig att dyka med Nitrox! Hur? Med studier som avslutas med ett omfattande kunskapsprov.
Passerar du sa har du uppfyllt kraven för att vara certad för att använda Nitrox.
Jag har nämnt innan att jag är väl medveten med vad som star skrivet. Men det finns ju även andra teorier. Saker som inte star. Dessa är dom jag försöker fa reda pa. För att vara bekväm med Nitrox nu nàr jag väl ska börja använda det.
Hur är det när man avslutar sina studier generellt? Man hoppar pa jobbet och du har all kunskap för att kuna göra ett gott arbete? Nej utan basen är given. Nu ska du börja första dina baskunskaper i praktiken. Den lata skiter i att upplysa sig själv. Den vassa söker sig till information. Lär sig den för att sen första den för att slutligen kunna göra ett sa gott jobb som möjligt.
Jag lär själv ut högprecisonsurmakerie till unga som gamla (profesionellt). Jag har aldrig mött en nyutexaminerad urmakare som kunnat mer än vad som star i boken och den praktiska erfarenhet praktiken har gett. Men med ett gott talamod och en taktisk läroplan kan även den mest lata bli en ovärderlig arbetare för företaget.
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: