Namn: Lösen:

Air France/KLM - hur gick det egentligen?

(Läst 644 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Kommer ni ihåg kampen i våras mot extraavgifter för dykutrustning inom frivikten för bagage hos Air France och KLM?
http://www.dykarna.nu/forum/response2.asp?id=187591&main_Id=187591&catId=0

Har någon hört hur det gick eller orkat kolla upp alla snåriga websidor och sett om det blivit någon förändring?

Tomas Klemetz lovade ju att rapportera om regelverket ändrades eller att mana till fortsatt kamp om det inte gjorde det. Vidare utlovades en länk till div roliga svar han fått från resebyråer:

"Vi kan alltså ta det lite lugnare med mail/fax/sms:andet ett tag nu - låt oss kalla det tillfällig vapenvila... Jag följer upp detta så att de FAKTISKT ändrar regelverket oxo - annars återkommer jag med begäran om mer hjälp av er. Tack alla som engagerat sig - oss dykare pungslår man inte oskäligt utan vidare...

(Lägger ut en länk så småningom till en websida med alla roliga svar jag fick från resebyråerna...)"

samt

"Omformuleringen/klargörandet eskaleras till Air France i Paris och väntas ta några veckor att behandla. Information kommer att gå ut till "sveriges dykare" genom mig."

Har nån hört nåt?

/Johan

Johan Forsgard
Johan Forsgard
2006-07-31 22:50:07
349 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Air France/KLM - hur gick det egentligen? Johan Forsgard 2006-07-31 22:50
svara Sv: Air France/KLM - hur gick det egentligen?Kent Öhlund2006-12-30 02:54

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: