Sv: Sv: Antal liter, antal bar..
(Läst 1 257 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Erik, jag kan inte låta bli (du känner ju mig *s*) att påpeka att det är fullt vanligt at en hel del instruktörer lär ut gasförbrukning på aow. Kan ju minnas fel men jag tror faktiskt det ingick i det obligatoriska avsnittet i teoriboken om djupdykning... Om det sedan kollas eller påpekas att det SKA läsas är en annan sak.. :-)
Mvh Linda, som plötsligt fick räkna en hel del.
|
|
Rikke Lind | 2006-09-08 00:10 |
| Magnus L | 2006-09-08 00:22 | |
| Tomas Nilsson | 2006-09-08 01:35 | |
| Calle Lundin | 2006-09-08 08:50 | |
| Amin Hermansson | 2006-09-09 11:52 | |
| Anders Puranen | 2006-09-08 03:07 | |
| Malte Forsberg | 2006-09-08 09:05 | |
| Frederick Grönvall | 2006-09-08 09:24 | |
| Rikke Lind | 2006-09-08 09:41 | |
| Pär Ahlgren | 2006-09-08 09:50 | |
| Erik Karlsson | 2006-09-08 11:41 | |
| Linda Normark | 2006-09-09 00:36 | |
| Erik Karlsson | 2006-09-11 17:34 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

