Seriös smutskastning...
(Läst 446 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
"Den firman är nog att betrakta som seriös."
Du kan inte på allvar mena att du tycker det är professionellt agerat av en advokatfirma att smutskasta enskilda individer direkt på sin hemsida??? Har du någonsin hört talas om någon annan advokat som gjort något liknande?
Det är ju det enda som är intressant här. Alex Deas kanske är en riktig skojare men det spelar ju absolut ingen roll. Man kan ju undra varför advokaten gör så här... Han har inte hängt ut någon annan på sin hemsida, trots att han mött många i rätten genom åren. Ser han fortfarande AD som ett hot på något sätt eller varför känner han sig tvungen att göra så här?
Eftersom du själv antyder att du inte skulle vilja betala Alex för några prylar i förskott så kanske man kan tro att advokaten vill varna andra för samma sak? En advokat utan egenintresse som månar om sina medmänniskor i just det här fallet och aldrig annars? Är det troligt? Eller så har advokaten retat upp sig på AD och hämnas genom att göra så här. Är det i så fall seriöst? Vad tror du och vad gör agerandet seriöst?
Att advokaten är avlönad av AP Valves och att han har fortsatt att debattera detta på internetforum är lika oseriöst av honom som av Alex Deas, och vem som agerade mest oseriöst eller hade minst hederliga avsikter i själva rättegången kan jag inte uttala mig om.
Jag tycker det är märkligt att man inte kan skilja på de olika beståndsdelarna i denna fråga.
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: