RIP Andy
(Läst 490 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Det kanns inte riktigt helt ratt att skriva kommentaren har och helst hade jag velat skriva det i egen trad pa dykarna.nu just nar det hande men av hansyn till Andys familj sa avstod jag. Men det gar ju inte att halla det hela hemligt i evighet och det kommer att komma fler hanvisningar till Ocean Zone Divers sa:
Andy Fortune finns tyvarr inte mer. Han dog av en allvarlig sjukdom pa Vachirasjukhuset i Phuket Town for dryg tre veckor sedan i en ung alder av endast 47 ar och i princip alla kolleger i Phuket har varit i sorg. Han var en bra kille, valdigt popular.
Hur framtiden for OZD ser ut och om de just nu ar aktiva alls kan bara deras manager David svara pa. Mig veterligen sa driver han vidare, men det kan bara han (och Andys fru) svara pa.
Som sagt, kanske inte ratt satt att framfora det pa, och om nagon misstycker sa beklagar jag - verkligen - men det finns alltsa inget bra satt att skriva en sa trakig nyhet anda ...
:O(
Kjell
Avancerad dykning vid Bangtao bay/ Thiland? | Johan Carlsson | 2011-10-30 10:09 |
Sv: Avancerad dykning vid Bangtao bay/ Thiland? | Michael Andersson | 2011-10-30 19:55 |
Sv: Avancerad dykning vid Bangtao bay/ Thiland? | Joakim Johnsson | 2011-10-30 22:22 |
Sv: Avancerad dykning vid Bangtao bay/ Thiland? | Hakan Larsson | 2011-10-31 00:17 |
RIP Andy | Kjell Nylund | 2011-10-31 14:45 |
Blue Label Diving | Kjell Nylund | 2011-10-31 15:24 |
Sv: Avancerad dykning vid Bangtao bay/ Thiland? | Hakan Larsson | 2011-11-01 18:05 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: