Namn: Lösen:

Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?

(Läst 1 052 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Hej

Söker tips på billigare men fortfarande bra alternativ till Blue o Two för liveaboard i Röda havet.

Tycker Blue o Two är bra, men jag är inte riktigt nöjd med hur dom ordnar det med flygen.
Det flyget dom erbjuder på nervägen innebär att man kommer fram mitt i natten och kommer vara helt slutkörd och inte i skick för att dyka första dagen.

Och på hemvägen kan dom bara erbjuda ett flyg som går på morgonen den dagen man ska hem, vilket innebär att man inte kan dyka alla dyken dagen innan.

Och om man inte är nöjd med detta (vilket inte är så konstigt när man inte kan dyka alla dyken och har betalat en stor summa pengar för att få dyka), så måste man betala extra för att få med extra nätter. I min mening borde Blue o Two stå för detta när dom inte kan erbjuda resealternativ som innebär att man kan utnyttja alla dyken man betalat för.

Så är det någon som har tips på andra arrangörer som är bra och prisvärda?

Mvh Matthias

Matthias Göransson
Foto saknas
2016-04-11 20:16:31
79 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Billigare alternativ till Blue o Two Egypten? Matthias Göransson 2016-04-11 20:16
svara Sv: Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?Patrick Ziegler2016-04-12 07:50
svara Sv: Sv: Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?Matthias Göransson2016-04-12 15:37
svara Sv: Sv: Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?Matthias Göransson2016-04-12 15:41
svara Sv: Sv: Sv: Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?Patrick Ziegler2016-05-16 19:03
svara Sv: Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?Niklas Fehler2016-04-12 11:40
svara Sv: Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?Gustaf Kellgren2016-05-16 15:51
svara Sv: Billigare alternativ till Blue o Two Egypten?Mikayil Mattsson2016-05-18 10:33

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: