Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor
(Läst 583 gånger.)
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag förstår inte riggar som ska ha vikterna på ryggen!?!
I Agirs fall så är det ju något man kan välja till, men för mig är det den sista platsen jag vill ha vikter, jämt fördelade runt midjan eller med större vikt på magen, då blir det bäst trim för mig. Jag använder vikterna (och flaskorna) som köl, vilket ger en avslappnat, naturligt horisontellt läge i vattnet. För mycket vikt på ryggen var en av det största anledningarna till att jag aldrig riktigt trivdes med flaskor på ryggen, speciellt D12.
mail Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Visa alla svar
Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor
Anders Olsson
2013-08-01 22:21
Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Kent Persson 2013-08-02 00:12 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Niclas Andersson 2013-08-02 05:58 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Mongkol Persson 2013-08-02 08:11 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-02 10:23 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Kalle Selin 2013-08-02 10:43 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Jörgen Janshult 2013-08-02 22:52 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-03 02:49 Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Kalle Selin 2013-08-04 09:58 Sv: Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Paul Stellmach 2013-08-09 21:42 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Jörgen Janshult 2013-08-04 09:35 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-05 11:06 Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Paul Stellmach 2013-08-09 21:43 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Ove Johansson 2013-08-05 18:52 Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Ove Johansson 2013-08-05 18:53 Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Markus Nord 2013-08-09 09:48 Sv: Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Paul Stellmach 2013-08-09 21:45 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-08 21:15 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Ove Johansson 2013-08-08 22:13 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-09 12:59 Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Markus Nord 2013-08-09 17:57 Sv: Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Tomas Persson 2013-08-09 18:11 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Ove Johansson 2013-08-09 20:43 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Paul Stellmach 2013-08-09 21:35 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-09 22:10 Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Paul Stellmach 2013-08-12 12:39 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Olle Tjernberg 2013-08-10 12:56 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-28 09:48 Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Ove Johansson 2013-08-28 17:07
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under
Netiquette .
Rubrik:
Svar: