Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor

(Läst 583 gånger.)


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Jag förstår inte riggar som ska ha vikterna på ryggen!?!
I Agirs fall så är det ju något man kan välja till, men för mig är det den sista platsen jag vill ha vikter, jämt fördelade runt midjan eller med större vikt på magen, då blir det bäst trim för mig. Jag använder vikterna (och flaskorna) som köl, vilket ger en avslappnat, naturligt horisontellt läge i vattnet. För mycket vikt på ryggen var en av det största anledningarna till att jag aldrig riktigt trivdes med flaskor på ryggen, speciellt D12.




Markus Nord
Markus Nord 2013-08-09 09:48:43
365 postningar

mail 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

 Visa alla svar

Huvudinlägg Dive Rite Nomad, XDeep eller Razor Anders Olsson 2013-08-01 22:21
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorKent Persson2013-08-02 00:12
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorNiclas Andersson2013-08-02 05:58
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorMongkol Persson2013-08-02 08:11
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorAnders Olsson2013-08-02 10:23
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorKalle Selin2013-08-02 10:43
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorJörgen Janshult2013-08-02 22:52
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorAnders Olsson2013-08-03 02:49
svara Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorKalle Selin2013-08-04 09:58
svara Sv: Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorPaul Stellmach2013-08-09 21:42
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorJörgen Janshult2013-08-04 09:35
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorAnders Olsson2013-08-05 11:06
svara Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorPaul Stellmach2013-08-09 21:43
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorOve Johansson2013-08-05 18:52
svara Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorOve Johansson2013-08-05 18:53
svara Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorMarkus Nord2013-08-09 09:48
svara Sv: Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorPaul Stellmach2013-08-09 21:45
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorAnders Olsson2013-08-08 21:15
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorOve Johansson2013-08-08 22:13
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorAnders Olsson2013-08-09 12:59
svara Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorMarkus Nord2013-08-09 17:57
svara Sv: Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorTomas Persson2013-08-09 18:11
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorOve Johansson2013-08-09 20:43
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorPaul Stellmach2013-08-09 21:35
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorAnders Olsson2013-08-09 22:10
svara Sv: Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorPaul Stellmach2013-08-12 12:39
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorOlle Tjernberg2013-08-10 12:56
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorAnders Olsson2013-08-28 09:48
svara Sv: Dive Rite Nomad, XDeep eller RazorOve Johansson2013-08-28 17:07

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: