Namn: Lösen:

Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ!

(Läst 873 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

VARNING! Jag rekommenderar ingen att köpa en Divecomputer.eu. Vi är fyra st som nyligen gjort det och tre av datorerna var trasiga.

* En hade mjukvarufel.
* En visade att djupet var 3900 meter och -116 grader celsius.
* och min dator som föll isär under dyket. Sensorn ramlade ur sin plats och datorn vattenfylldes.

Då tror man ju att Divecomputer.eu ska vara serviceminded och lösa detta på ett smidigt sätt, men de är väldigt svåra att få tag i. De svarar inte på mejl eller på den ticket som jag skapat med bilder och text över vad som hänt. Nu har det gått snart en månad men ingen reaktion. Min kompis har dragit det vidare juridiskt, som har väntat betydligt längre.

Googlar jag så får jag upp fler som haft samma problem: https://scubaboard.com/community/threads/divecomputer-eu-just-got-even-more-ridiculus.600442/?fbclid=IwAR3RskMZ1N7sGvGRnTrHxQb8GEm09DZT4pIVUCJSQYkUi7fCaJ0siYdFakg

Även om jag tillslut får någon respons från dem, så är jag tveksam till att betala frakt och skicka ner datorn. Folk har även haft problem att få tillbaka datorerna de har skickat ner, enligt länken ovan.

Vill inte förlora mer pengar, inte ens till frakt, utan sprider infon till er andra istället så ni inte gör samma misstag.

Foto saknas
Kent Malm 2022-05-24 09:17:35
4 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ! Kent Malm 2022-05-24 09:17
svara Sv: Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ!Felix Forsgårdh2022-05-24 23:06
svara Sv: Sv: Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ!Lars Eriksson2022-05-25 09:24
svara Sv: Sv: Sv: Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ!Felix Forsgårdh2022-05-25 12:00
svara Sv: Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ!Kent Malm2022-05-25 15:04
svara Sv: Sv: Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ!Felix Forsgårdh2022-05-27 15:18
svara Sv: Divecomputer.eu VARNING! KÖP EJ!Tomas Nordqvist2022-06-02 14:41

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: