Namn: Lösen:

Sv: Dyka i Kroatien !

(Läst 953 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Hej Magnus,

Kom hem från Kroatien för några veckor sedan och dök på Brac med Blue Dolphin Dykcenter. Dykcentert ligger längs stranden på väg till Slatni Rat. Kan rekommendera dessa. Allt fungerarade bra och de har ett antal dykplatser att välja på och de har även dykplatser på Hvar som ligger ca 15-20 min bort med båt. Finns även ett annat dykcenter där, som jag nu inte kommer ihåg namnet på, men de verkade inte ha någon större aktivitet åtminstone inte när jag var där.

Var även i Hvar stad där jag var ute en hel dag med Marinesa dykcenter. Vill man komma ut en hel dag med familjen kan jag även rekommendera dem. Finns även ett annat dykcenter i Hvar stad som heter Viking dykcenter som jag upplevde var mer inriktat på utbildning. Vill man enbart göra ett för- eller eftermiddagsdyk hade jag valt Viking. I mitt fotoalbum finns några bilder från dykningen i Kroatien. Vill du veta mer är det bara att ringa eller maila. Generellt var dykningen bra med mycket bra sikt och en del grottor/stora överhäng. Man dyker med 6-7 mm våtdräkter eftersom vattentemperaturen låg på ca 17-18 grader en bit ner. Kommer dock att vara något varmare när du är där

Ha en skön resa!

Anders

Anders Olsson
Anders Olsson 2011-07-08 11:07:50
82 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Dyka i Kroatien ! Magnus Vilen 2011-07-08 10:36
svara Sv: Dyka i Kroatien !Anders Olsson2011-07-08 11:07
svara Sv: Sv: Dyka i Kroatien !Magnus Vilen2011-07-08 15:42
svara Sv: Sv: Dyka i Kroatien !Urban Lund2011-07-09 20:08
svara Sv: Dyka i Kroatien !Johan Fredin2011-07-08 18:10
svara Sv: Dyka i Kroatien !Ulf Meyer2011-07-08 22:17
svara Sv: Dyka i Kroatien !Magnus Vilen2011-07-22 09:01

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: