Dykaktiviteter Västkusten
(Läst 397 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej Västkustdykare!
Vi i LSDK har åter öppnat vår klubbgrupp till publik efter att ha haft den stängd några år.
Många av våra event är öppna även för icke medlemmar. Har vi båtdyk är det en liten extra kostnad för icke medlemmar.
Allt läggs inte ut som event, mycket dykning samordnas via våra klubbchattar, men det finns ändå en hel del att vara med på.
Tex kvällsdyk nu på måndag https://fb.me/e/6bkereC5s
Vi har båt i Fiskebäck och snabb kompressor vid Åby simhall.
Ni hittar oss på https://www.facebook.com/groups/LindomeSDK
|
|
Tomas Trolltoft | 2026-05-21 16:27 |
| Fredrik Astlid | 2026-05-27 10:34 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

