Namn: Lösen:

Dykdrömmen

(Läst 1 263 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Hejsan där ute!

Jag heter Charlie Klehr och går sista året på gymnasiet och tog som nyfylld artonåring min Divemaster, för övrigt i sommars!
Jag håller just nu på med det betydande Projektet i skolan, som blev att starta något helt nytt inom det jag älskar! Min projektide blev att köpa en Kamera och sedan ett Uv-fotohus för att kunna visa de fantastiska upplevelser vi dykare får uppleva! Hur jag skulle kunna dokumentera alla upplevelser blev också ett helt nytt steg, ut i bloggvärlden!
Detta blev min Grundide till projektet, men jag hade mer på gång!
För nu när jag faktiskt var Divemaster så kunde jag komma vart jag ville under min 3 veckors praktik+ en vecka lov.. Det hela bestämdes att komma bort till Thailand i Krabiregionen i Ao nang! Jag kunde dock inte motstå frestelsen så 2 veckor togs extra ledigt, så nu sitter jag och väntar på en 6 veckors resa med dyk runt om i Thailand start den 22 Feb! Jag avslutar mitt projekt med att jag skriver en Uv-fotobok för att sammanställa hela mitt projekt och upplevelser!
Brinner ni som mig för dykning är det bara att följa den fantastiska resan som inte kommer att avslutas i Thailand utan fortsätta runt på dykäventyr så är det bara att trycka på länken nedan och göra er hemmastadda på min blogg!
http://diverview.wordpress.com/

Ha de gött // Charlie

Charlie Klehr
Charlie Klehr 2013-03-24 16:07:53
36 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Dykdrömmen Charlie Klehr 2013-03-24 16:07
svara Sv: DykdrömmenRoger Xerxes Rosenvinge2013-03-26 11:01
svara Sv: DykdrömmenPaul Stellmach2013-03-26 14:55
svara Sv: Sv: DykdrömmenCharlie Klehr2013-04-01 14:49

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: