Sv: Dykinstruktör i Sverige 2.0
(Läst 624 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Men herre jösses och snälla André.....
Med all respekt, vad är det du vill bevisa för oss vanliga, möjligen mindre vetande, idioter?
Ditt senaste inlägg låter som en föreläsning av Stephen Hawkings. För er som inte vet är det han som sitter i rullstolen och föreläser om allt som inte Einstein fattade och har IQ 1000 - typ (Obs! viss överdrift skall tilläggas för säkerhets skull).
Med andra ord är det du skriver totalt obegripligt för oss vanliga dödliga och, vad än värre är, totalt ointressant snömos med massa olika och olika referenser hit och dit.
Du kan möjligen ha hur mycket rätt som helst i det det du säger i ditt inlägg men vi vanliga dykare och människor förstår inte ett skit av det och för egen del bryr jag mig inte uppriktigt sagt särskilt mycket om vad Herr Veck-i-vadå säger och hans möjligen fantastiska teorier för månniskans eviga framtida frälsning.
Jag dyker för egen del med säkerhet utifrån min dykdator, och med det är jag nöjd! På de tiden när jag hade elever dök jag utifrån deras olika förutsättningar, inget konstigare än så..... Säkerheten för mina elever byggde på min kunskap och erfarenhet och mina observationer under kurstillfället och inte från massa dravel enligt ovan.
//Henrik
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: