Sv: Sv: Sv: Sv: Dykinstruktör i Sverige 2.0
(Läst 628 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag får be att tacka för klargörandet.
Intresssant och hårresande samtidigt. Det du beskriver gör att jag förstår varför olyckstatistiken ser ut som den gör.
När det gället beskrivningarna om OT och waterhouse kan jag bara dra på smilbanden. Jag förstår precis vad du menar. OT har ändrad stil och är riktigt kul. Jag gillade det innan också förvisso, men förstår att inte alla upfattar gamla OT så. Att tala om för någon att dom måste lära om från början faller inte alltid i god jord, och uppfattas kanske inte så ödmjukt. :-)
Men säkerheten på OT har jag aldrig hört negativt om på nybörjarkurser.
När det gäller Waterhouse har jag inte heller hört något negativt om.
Men det är ju så att detta med instruktörer är ju lite en personkemifråga också.
De olyckor eller väldigt nära olyckor du beskriver tycker jag låter alvarligt. Det är inte så ofta jag själv håller till i björkvik så jag har inte stött på så hemskt många som kör nybörjarkurser. Bara då och då i vagnhärad.
Men tack för klargörandet. Själv har jag inget padicert och har lite svårt att relatera till den certhets jsg tycket vissa gett uttryck för, även om jag själv har massa fler cert än min presentation ger intryck av så förstår jag inte poängen med alla nivåer och specialities som vissa jagar.
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: