Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: En brandfackla
(Läst 518 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Förlåt men vem är "herr Hobbe"?
"Så det jag gör med mitt uttalande "Hitta en godtagbar och förmildrande omständighet till parsepareringen, i denna incident, som rentvår dessa båda dykare från allt ansvar..." är att jag öppnar dörren för att det kanske finns en förklaring till detta händelseförlopp som varken dykare A eller B kunnat förutse."
Jag dyker du gör mer än bara "öppnar dörren för att det kanske finns en förklaring". Det låter snarare som att du vet precis vad som hänt och hur det hade kunnat undvikas, trots att varken du eller nån annan känner till några detaljer kring incidenten, och sen efterfrågar omständigheter som ska "rentvå" de på förhand dömda dykarna.
"... så kan jag inte låta bli att konstatera att alla klarar tydligen inte av det och den räddningsaktion, som drogs igång i denna incident, kan väl inte anses vara finalen på ett dyk där man gjort rätt val, eller? Man valde sin egen väg, som man har all rätt att göra, men det sket sig."
Men återigen, hur kan du uttala dig om huruvida de inblandade gjorde rätt eller fel? Du vet ju inga detaljer om incidenten. Ett dyk som slutar med instatser från räddningstjänster är ju naturligtvis inte helt lyckat, men sådant kan ju hända även den bäste. Oförutsedda saker inträffar, saker går inte som planerat, missförstånd uppstår; allt sådant kan sluta med räddningsinsats.
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: