Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: En brandfackla
(Läst 540 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Läs vad jag skrivit i lugn och ro och gör det på ett sätt som skiljer sig från hur fan läser bibeln. Jag vet troligen inte mer om detta ärende än du vet och jag har aldrig utgett mig för att veta detta heller. Jag ställde en fråga om en parlina kunnat vara lösningen på ett problem men fick till svar från några att man dyker precis som man vill gör sina egna val och det skall jag typ skita i. Dessa åsikter har jag inga invändningar emot men jag får väl då i rättvisans namn ha min åsikt nämligen den att alla kanske inte alltid gör rätt val. Läser man de övriga inläggen i denna tråd så verkar man vara ganska överens om detta men man kan ändå inte samsas.
"Det låter snarare som att du vet precis vad som hänt och hur det hade kunnat undvikas, trots att varken du eller nån annan känner till några detaljer kring incidenten" Vad vill du få sagt med detta tror du att jag vet eller vet du att jag inte vet?
Missuppfattningar som kostar samhället tusentals kronor är väl inte nåt man viftar bort med att de gjorde sina egna val och det skall vi som får stå för notan skita i och i all synnerhet jag som råkade fråga om en parlina kunde varit ett alternativ.
"Oförutsedda saker inträffar, saker går inte som planerat, missförstånd uppstår; allt sådant kan sluta med räddningsinsats." Givetvis gör dom det, inte bara inom dykningen, men det betyder ju inte att det skall accepteras med en axelryckning och att man bara vandrar vidare här i livet. Man lär så länge man lever och detta även av sina misstag.
Jag vet inte vad som hänt eller hur det kunnat undvikas jag vet bara att jag inte accepterar att folk gör val, med hänvisning till att de har rätt till det fria valet, så att jag eller mina nära och kära drabbas negativt av det.
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: