Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Parseparation
(Läst 506 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
"Vart vill du komma egentligen?" Jag har ställt en mycket enkel och rak fråga om parlinan kunde ha undanröjt incidenten i Gullmarn kan du inte svar på den frågan, Ja eller Nej? Sen det här med att idiotförklara det är ju bara löjligt det har väl inte med vilken organisation som man utbildat sig i om man använder parlina eller ej. Det är väl om man anser att man har nytta av den och av egen fria vilja som man binder ihop sig med sin parkamrat för att slippa parseparation.
Då kommer några frågor till:
"Skyller du på dykarna som förmodligen inte har använt parlina?" Svar nej de gjorde sitt eget val men jag kan med facit i hand konstatera att de kanske skulle använt det.
"Att de var idioter?" Nej, de har gjort sitt val och får därmed stå sitt kast, tur dock att det gick bra.
"Eller idiotförklarar du dykorganisationer som inte utbildar nya dykare med parlina?" Nej
Nu tackar jag även dig för ditt deltagande i denna debatt och jag inser även här att det vore idiotiskt av mig att försöka förmå dig att förstå vad jag menar. Ha de bra med eller utan parlina, du väljer själv!
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: