Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Parseparation
(Läst 466 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
"Då kommer några frågor till:
"Skyller du på dykarna som förmodligen inte har använt parlina?" Svar nej de gjorde sitt eget val men jag kan med facit i hand konstatera att de kanske skulle använt det.
"Att de var idioter?" Nej, de har gjort sitt val och får därmed stå sitt kast, tur dock att det gick bra"
Så tycker jag inte det lät i ett annat svar du gav, nog låter det som om du skyller på dykarna och att du tycker dom är idioter.
Jag tror nog en del tycker att du är lite kategorisk i dina uttalanden ibland i den här tråden. Du har ju alltid övertänkta och sansade inlägg annars tycker jag men det verkar som om parlina är något som ligger dig varmt om hjärtat. Inget fel i det men man får ju vara lite öppen för andra åsikter också.
Citat:
"Återigen "I detta fallet så hade de valt att INTE använda parlina, det är deras val !" Då skall de fan stå sitt kast och erkänna att de inte klarade av detta dyk och skämmas för att de på ett litet kick brände ett antal tusenlappar för oss andra skattebetalare. Fast vem vet det kanske de gör..."
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: